ULKONÄKÖ
[ ] Minulla on pahasti rohtuneet huulet
[x] Vihaan nenääni
[x] Minulla on siniset silmät
[ ] Minulla on mustat hiukset
[ ] Hiukseni ovat oikeasti kiharat mutta suoristan kärsivällisesti
[ ] Minulla on useita korvalävistyksiä
[ ] Pidän hiuksistani eniten ulkonäössäni
[ ] Minulla on pitkät etuhiukset
[ ] Minulla on leveät hartiat
[ ] Uskon, että olisin todella laihana kaunis
[ ] Minulla on paljon arpia käsissä
[ ] Muiden mielestä olen söpö (kuulemma)
[ ] Oikea hiusvärini on blondi

LUONNE
[ ] Olen ailahtelevainen
[ ] Olen aamuisin yleensä äreä
[ ] Olen hyvin masentunut juuri nyt, joskaan en näytä sitä
[ ] Olisin mielelläni yksin jos minulla ei olisi tiettyä ystävää jonka kanssa haluan olla
[x] Vihaan ulkonäköäni
[ ] Vihaan ulkonäköäni jopa niin paljon etten siksi elä täysillä
[x] Haaveilen paljon
[ ] Olen joskus vakavissani harkinnut itsemurhaa
[x] Nauran helposti
[ ] Saan ihmiset nauramaan
[ ] Nautin positiivisestä huomiosta
[ ] Suutun yhtä helposti kuin minut saa rauhoittumaan
[ ] Itken paljon, yleensä pari kertaa viikossa, joskus ilman syytä
[ ] Haluaisin ikävien ihmisten kuolevan
[x] Kadehdin laihoja ihmisiä
[ ] Olen sadistinen
[x] Osaan myös olla kiltti, järkevä, mukava ja luotettava, kun minuun tutustuu paremmin

VIHANKOHTEET
[ ] Wannabe-ihmiset
[ ] Pissikset
[ ] Liian pirteät 'olen-heti-aamulla-ihan-iloinen' –tyypit
[x] Urputtavat opettajat
[ ] ''Liha kuuluu ihmisen ruokavalioon, jos et syö, eläin kuoli turhaan'' –sanomaansa tolkuttavat
[x] Aamuherätykset

AARTEET (TAVARAT):
[ ] Mp3-soitin
[ ] PlayStation Portable aka PSP
[ ] Katana/ joku tyylitelty teräsase
[ ] Dvd-elokuvat
[ ] Keikkalippu jonkun hyvän artistin keikalta
[ ] Piirtopöytä

PERHE/SUKU
[ ] Minulla on ainakin viisi lemmikkiä
[ ] Perheessäni on lemmikkien lisäksi äiti, isä ja isoveli
[ ] Jotkut lemmikeistäni on vähän erikoisempi kuin yleensä, kotilo, lisko, käärme tms.
[ ] Isä hemmottelee minua
[ ] En siedä pikkuveljeäni
[ ] Minulta on kuollut liian paljon läheisiä ihmisiä
[ ] Sukuni molemmin puolin (äiti & isä) ovat vähän oudot
[ ] Jotkut sukulaiseni asuvat ulkomailla ja näen heitä harvoin

IHANAT
[x] Olen itkenyt sateessa
[ ] Olen käynyt lempibändini keikalla

RAKKAUS
[ ] Olen tehnyt jotakin kyseenalaista, ja jos paljastaisin sen, luulen ettei kaikki uskoisi
[ ] Olen tällä hetkellä korviani myöten ihastunut
[x] Piilottelen usein ihastumistani
[ ] Olen seurustellut omaa sukupuolta olevan kanssa
[ ] Minulla on ollut ainakin yksi naurettavan lyhyt suhde (alle päivästä pariin viikkoon)
[x] Olen toistaiseksi sinkku
[ ] Mielipide: kaikki rakkaus on kaunista & ei sukupuoli vaan ihminen
[x] Olen sutannut vihon sivulle sydämiä ja leijunut pilvissä

Ja sit semmonen juttu, joka ei kuulu töhön meemin, että minulla olisi kuvat Olgan decosta ja eilen saamastani Toveri Huhtikuun kolmannesta lähetyksestä. (Joka muuten on aivan superhyperextraihana, todella paljon kiitoksia, Sini :))