Kävin äsken ulkona kävelemässä pellolla ja otin muutaman kuvan. Hangetkin kesti, niin oli hyvä kävellä.. Kaiken lisäksi kuumailmapallo sattui menemään sopivasti pellon yli ja sain siitäkin muutaman kuvan.. Mutta tässäpä nämä. :))
1301836.jpg
Tällainen näkymä on kun menee meidän takapihalle jä kävelee n.50 suoraan. Suomen suurin yhtenäinen peltoaukeama...
1301850.jpg
Tuossa on samassa kuvassa lentokone ja kuumailmapallo. :D
1301858.jpg
Oisko merikaislaa... (?)