Kävin äsken ulkona kävelemässä pellolla ja otin muutaman kuvan. Hangetkin kesti, niin oli hyvä kävellä.. Kaiken lisäksi kuumailmapallo sattui menemään sopivasti pellon yli ja sain siitäkin muutaman kuvan.. Mutta tässäpä nämä. :)) Tällainen näkymä on kun menee meidän takapihalle jä kävelee n.50 suoraan. Suomen suurin yhtenäinen peltoaukeama... Tuossa on samassa kuvassa lentokone ja kuumailmapallo. :D Oisko merikaislaa... (?)
Mun oma askartelunurkkaus. ;) Olen kohta 15 vuotta ja tykkn askarrella kaikenlaista maan ja taivaan vilt silloin tln kmme ysti kanssa hoitamassa kolmea hevosta ja hoidan my meid omaa koiraa, kissaa ja kahta marsua. Olisi mukava, jos kommentoisit aina kdessi. :)
Kommentit