Ruska
Ruska ja Veeti
Sitten tuossa on meidän joulukuusi. Ja mun kaks tuhmaa pikkuveljeä, toinen tuossa on niin ihastunut omaan naamansa, että se pitää työntää joka kuvaan ja toinen on sitten työntänyt kätensä tuonne taakse.... Niin, että tontut huom. meillä ei ole kilttejä lapsia! :D ( Sanoin eilen Eetulle, jonka pää on tuossa edessä, että jos haluaa olla niin tyhmä että pilaa toisten kuvia, niin mää laitan ne pilalle menneet kuvat mun sivuille. :P << Tuo näyttää Eetulle kieltä. ;DD) Kuusi laitettiin eilen. Vähän parempi kuva:









Kommentit